Vad ska man göra idag då??

Mogge är på altanen, Alfons ritar, Kelly sover och jag, jag sitter här jag..

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Förslag?

Ringde just Telia om en felaktig faktura som vi fått, han fixade det och frågade om jag vill ha en trådlös telefon..Ehh ja såklart, svarade jag. Så nu skulle han skicka en sån till oss, perfekt eftersom våra är så dåliga!!
Så nu kan kanske folk ringa till oss utan att batteriet dör innom ett par minuter!

Nu vill Alfons att jag ska rita Ö,J och P säger han...SÅ det är väl bäst att jag gör som han säger ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra J

JIPPI!

Att det skulle krävas att Telia skickade en hem till er innan det blev en uppdatering på telefronten!

2008-07-14 @ 10:59:54
Postat av: Sandra

Oh vad härligt, kan vi prata i massor nu snart då:) Det är bra Alfons klart att mamma måste rita bokstäver till dig!! Det är ju så man lär sig!

2008-07-14 @ 11:32:22
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0