Utmanar alla ...

Utmanar alla som läser detta att svara på denna lista! :) Bara lite random girl-questions. Enjoy!

Namn:Caroline Macknow
Född: 1985
Hårfärg: rått färgat, fast nu är det blondt.
Hur många hårfärger har du haft: Brunt,pissgult, blondt, svart.
Ögonfärg: Bruna


Har du ett jobb: Räknas det att ta hand om barnen??
När börjar du isåfall: När jag kliver upp på morgonen?? Mellan 6-8.30, beror på barnen.
Drömyrke: Personlig assistent.
Vilket program gick du på gymnasiet: Barn och fritid i ca 9 månader innan jag hoppade av.
Körkort: Japp!
Städer/länder/platser jag vill besöka innan jag dör: Thailand, USA, Hawaii mm mm mm..
Detta attraherar dig hos partnern (utsidan): Skägget och hans mörka färger!
Detta attraherar dig hos partnern (insidan): Det mesta!
String, hotpants, hipsters, boxer eller mammatrosor: Hipsters.
Favoritfärg på underkläder: Svarta och rosa.
Pushup, balconette, sportBH eller BH utan fyllning: Vad som krävs för att hålla upp mina skin flilkar till tuttar.
BH-size: 75B eller C
Blev av med oskulden: För ett gäng år sen.
Önskar du att du väntade med oskulden: Njae, jo om jag hade träffat Mogge då, men så kan man ju inte tänka heller..
Hur många fasta förhållande har du haft: kan det vara 3 kanske.
Hur många sviniga killar har du träffat: Inte alls många..1 som jag minns.

Har du pussat någon av samma kön som dig själv: Ja.
Har du kysst någon av samma kön som dig själv: Det betyder inte ja bara för att jag inte tänker svara;)
Vill du gifta dig: Jo visst vill jag det..Ska bara fria först!
Vill du ha barn: Känner mej nöjd med Alfons och Kelly, men säger inte nej heller.
Har du tänkt ut barn-namn: Listan kan göras låååång bland killnamnen:Douglas, Sixten Svante, Harry mm mm. Tjej namn är svårare!

Jaha det vart en lista till ikväll!

Alla jag känner kan väl svara på samma frågor!?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Denna har ju jag redan gjort ju.... Hehe!

Har kommenterat lite längre ner också!

2008-07-13 @ 23:12:40
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0