För inte sååå länge sen trotts allt.


Lilla Kellan när hon just lärt sej sitta.


Söt nos!


Alfons drygt 6 månader..Första julkortet alla fick på han.


Kellan dop.


Bara Emma som vart bra på den här bilden.


Lill Affe i gåstolen...Åhhhhh!


Alfons så liten som en 74:a i storlek..

Vad härligt det är att hitta gamla bilder! Man kan knappt minnas att ens barn har sett ut så där, och ändå var det inte så länge sedan alls!
Det är lika när man kollar på sånt som man har filmat. JAg blir nästan gråtfärdig när jag ser sånt..

Hmmm, kanske man ska lägga upp Kellans förlossning här på bloggen..Hahahaha skulle inte tro det. Det är en film som jag INTE vill se nån fler gång..

Nu rullar Moge in på gården.

Go natt!






Kommentarer
Postat av: Marleen

ååhh, vet inte om du ser att jag kommenterat så här långt tillbaks, men så söta de är... Och sååå små... :)



Tiden går så jäkla fort... skulle behöva skruva tillbaks Oliver minst 7 månader och börja om för att verkligen uppskatta allt...

(typ tiden då de låg stilla där man la honom!!!!)

2010-09-30 @ 21:32:48
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0