Uppskattat besök..

...fick vi av Maria, Alvin och Vilmwr idag!

I förmiddags kom våra kära (så kallade) grannar hit och fikade lite med oss. Vi har inte träffats så mycket på sissta tiden så det var trevligt.
Kelly hade även turen att få den här tjusiga bodyn av dom i försenad födelsedags present.
 
Tjusig va?!

Pojkarna lekte riktigt bra en bra stund, men tillslut så kom Alfons humör igång igen..Tjurig! Han var visserligen väldigt trött och det har han vart sen han klev upp i morse, och nu sover han sött :)


Alfons är inte så förtjust i glass och bjöd gladeligen Alvin på några tuggor. Det hade inte Alvin något emot:)


Det här var kul en liiiiiiten, liiiiten stund. Sen vart Affe sur.


Vilmer och Kellan gungar i kapp.


Nu vet jag inte vad jag ska hitta på..?
Jag har ätit min "maffiga" lunch bestående av: 1 skiva skinka, 2 ägg och råkost sallad. (allt enligt dietens regler)
Jag har lagat chili con carne till resten av familjen, pratat i telefon och jag har hängt lite mer tvätt..
Så nu då? Nu lär jag bli sittandes vid datorn en stund anntar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0