Teletubbies..

..."sägeeer hej!"

JAg var så leds på Alfons Teletubbies filmer, så jag tog bilen häromdagen och köpte en ny...Då är det illa, när man frivilligt köper nya Teletubbiies filmer och tycker att det ska bli kul med "lite omväxling".. Herre gud, vart ska detta sluta? Tänk om jag börjar tycka att dom är bra snart *nervös*  ..Nä, så långt ska det väl inte behöva gå...Eller..?


Idag ska vi iallafall åka till Evy och Nini en sväng innan Mogge åker på jobbet. Han hade ju inte tid att gratta henne här om dagen, när vi var dit, så han får göra det idag istället..

Efter det så åker jag och barnen till Emilia och hälsa på..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahahaha...ja tanken har faktiskt slagit mig också...även om man inte tittar sådär jätteinrtesserat så hör man ändå samma samma samma repliker om och om igen.... I morse kom jag på mig själv att sitta och glo klart på filmen efter att jag hade lagt ner Dennis i vagnen för att sova....DÅ är det ILLA!

2008-07-01 @ 13:38:21
URL: http://ninnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0