Tanken var Jamtli...

...MEn det vart en liten runda på stan istället med mat och Emma shoppade lite.

Det var tänkt att jag, Emma och Alfons skulle gå på Jamtli idag. Vi åkte dit men det fanns inte en enda parkering någonstanns i närheten. Så då passade vi på att åka in till stan och äta undertiden det förhoppningsvis skulle bli en ledig P-plats till oss. Vi gick in på Lime och käkade när vi var på väg där ifrån vart Emma ledsen och hon visste nog inte själv vad det berodde på, stackarn, så vi bestämda att vi skulle strunta i Jamtli idag och att hon skulle köpa en skiva istället.. Så det vart en snabb runda på stan (bara på Åhlens) och sen åkte vi och åt en glass istället.
Kelly var hos min momma under tiden eftersom Mogge börjar jobba idag, så vi åkte och hämta upp henne där och sen for vi till Brunflo och släpte av Emma. trotts att vi inte gjorde något mer så vart vi hemmifrån 7 timmar..Konstigt..

Nu äter Kelly välling och ska nog snart lägga sej eftersom att hon är super, duper trött nu.

Mogge har fortfarande inte kommit hem från jobbet på Yran, så det vart inte direkt någon "mjuk start" för han..Haha ;)

Nu ska jag förbereda Kelly inför sängen..

Åter kommer senare, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0