Stan och dopp i storsjön..

..Det är ungefär det som dagen har bestått av.

I förmiddags packade jag och barnen oss in i bilen i den redan stekande hettan och for till Torvalla, till min mamma för att lämna av Affe som skulle få umgås lite med momma och Tim medans jag och Kellan tog ett varv på stan..

Jag var i första hand ute efter en hatt till Alfons att ha på sej när han ska på bröllop nästa Måndag. Och jag hittade en!!
Men längs vägen så lyckades det så klart bli en del grejjer till som kanske inte riktigt var planerade, men är det rea så är det!!

När vi kom hem och jag packade upp Alfons hatt utbrast han -"Dipsi hatt!!" han vart överlycklig och trodde att det var en Teletubbies hatt...Det var det inte! MEn han gillade den och det var väl tur det.

Efter att vi hämtat upp Affe hos momma så for vi hem till Kövra och mötte upp Emilia, Erik, Hampe och Ullis hemma hos Ullis svärföräldrar för att bada, i Storsjön..
Jag var beredd på att det skulle vara is kallt i vattnet, men det var det absolut inte. Det var så härligt att det bara var att simma ut och njuta.

Jag och barnen vart kvar där tills det var dags att ge Kellan välling, så då begav vi oss hemöver.
Vart ute en stund på gården eftersom jag vsste att Mogge var på väg hem (i normal tid för en gångs skull) så var det enda sättet att hålla Kelly vaken. JAg passade på att vattna gräset och barnen gungade.

Nu sover båda och jag ska läsa bloggar och må gott...
Mogge målar tvättstuge golvet:)

 Jeans och en kort tröja till mej..Och JA, jag llovar att jag ska ha på mej något under!!

 Hårfärg, läppglans, ögonskugga och "perfym".


 Alfons hatt. Värdelös bild, men man ser ju att det inte är en Dipsi hatt iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hihi! Han kanske måste få en röd väska också, så att han hår nått att stoppa hatten i alltså.



"Jaaaa....Hatt i väskan!" :D

2008-07-30 @ 07:39:22
URL: http://ninnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0