Shoppat och lämnat Alfons.

I går kväll ringde pappa och frågade om han fick ha Alfons över helgen uppe i Sällsjö, där dom har stuga. Så där löste sej mitt problem om att behöva fråga någon om hjälp :)

I förmiddags packade jag bilen och for till stan för en shoppingrunda med Sandra innan vi begav oss till Sällsjö.
Det vart lite inhandlat, men allt vart mycket billigt!
     
Klänningen och skorna ska jag har på bröllopet.
 

      
Shorts till Mogge.                             Örhängen.

Allt som allt vart det inte ens 400 kr! Är inte det billigt så säg? Jag köpte dessutom en mascara.
Jag räknade just på kvittot bara från H&M att det skulle ha gått på 1344:- på full pris!! Sen vart det ju även lite små grejer från Lindex! Älskar rea!

Efter turen på stan bar det av till sällsjö. Där  vart jag och Kelly kvar tills klockan var halv nio. Vi hade så mysigt att jag hade kunnat stanna jag med om jag hade haft grejer till mej och Kellan också..Vi badade, grillade och solade.

Nu sover Kelly och Mogge är på väg hem ifrån jobbet..

Avslutade 13 dagars dieten idag...Efter bara 3 hela dagar:( Vad är det för karaktär?! Men jag mådde inte bra av den.. Gick ner 3 kilon så jag ska väll vara nöjd!     
Nästa vecka har jag gått upp dom igen:/


Kommentarer
Postat av: Emilia

Försökte ringa dig...men det va ju lönlöst..kan tänka att du hade det jättebra:) Men vad kul...tre kilo på tre dagar e väl super! Kanske ínte så lyckat att testa dieten när barnen varit krasslig...hör av di när du har tid..Kram

2008-07-25 @ 23:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0