Playa del Ytterturingen!

Där har jag och barnen vart idag tillsammans med barnes farmor.
Mycket trevligt och mycket fin strand och badplats. Inga andra förrutom vi där, låååång grundt och varmt i vattnet, vad mer kan man begära??
Det enda som jag kan klaga på idag är att Kelly har bränt sej :( Hela ryggen, axlarna och rumpan...Hon verkar inte ha ont eller så, men man  känner sej förjävla dum som mamma som låter det hända. Jag vet ju själv hur det kan svida när man bränt sej..Jaja, det ska inte återupprepas iallafall!
Efetrsom KElly vägrade att sova i vagnen idag, så vart vi inte där så länge som jag hade önskat. Vi vart där i 3 timmar så man borde ju vara nöjd, men det var sååå himla mysigt där att jag hade kunnat vara kvar där än!
På väg hem somnade båda bernen ovaggade innan vi ens nått grannbyn och sov hela vägen hem.

När vi kom hem fyllde vi upp deras mini pool och plaskade på lite, sen åt vi rester från gårdagen till middag ute i solen. Insåg sen att Kelly hade bränt sej och då gick vi in och lekte och duschade istället för att låta solen grilla henne ännu mer.

Nu sover barnen och jag väntar på att Emilia ska komma hit och jag ska hjälpa henne med lite småsaker inför bröllopet. Man gör ju vad man kan!


FArmor och Alfons sitter och myser bakom vassen.


Vill inte sov! Var dock inte så här nöjd hela tiden i vagnen :(


Mor och son på "playan"


Badplatsen! reservara svärmorsan i bakgrunden, en bra bit ut i vattnet
men har ändå bara vatten til vaderna typ = härligt och barnvänligt!


Är inte det här sommar så säg!?


Kan man bli sötare?!


Ja, det blir nog oavgjort!!


Imorgon ska iallafall jag och Affe ta en mys dag på stan och titta på allt som hör Yran till!!

Nu ska jag läsa bloggar innan Emilia kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0