Lååångväga besök!

Mogges kusin från Göteborg har vart här i eftermiddag. Det var mycket trevligt att ha han här en sväng, det är ju inte så ofta man ses direkt..
Vi åt iallafall grillat, potatis gratäng och sallad och till efterrätt vart det glass, grädde och jordgubbar. MUMS!!!

Förrut idag så var vi in till stan en sväng och handlade lite mat och sånt. Visste ju att det var massvis av rea på stan, så tro inte att jag kunde motstå frestelsen. Så vi åkte såklart in en sväng och på bara en liten stund hade jag plockat på mej lite kläder, TILL MEJ!! Men det var billigt som attan, så Mogge kan nog inte klaga :P

Imorgon är det kalas igen och vi har inte en aning om vilka som kommer, så det kan bli spännande..

Jag håller just nu på att (försöker) göra egen tårtbotten. Handen på hjärtat så har jag aldrig gjort det förr, så blir den misslyckad så står jag och väntar utanför ICA imorgon när dom öppnar, så att jag (somvanligt) kan köpa färdiga bottnar.
Dom ska jag inte göra gräddtårta av utan jag ska prova med någonslags hallonglasyr..Det slutar säkert med att allt blir "pannkaka" och jag köper glasstårta istället..Men man måste ju prova!

Sisst men INTE minst, så vill jag säga G R A T T I S till A N N A som fyller 30 år idag!! GRATTIS!! Hoppas att du får en bra dag/kväll!


...försökte lägga upp öite bilder, men Mogge kollar på Wrestling så det gick inte..Det kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0