Kalasen igår.

på dagen var det barnkalas och på kvällen var det 30 års kalas :)

Dagen var ganska lugn med bara lite besök, vilket innebär att dom flesta kommer idag eller i morgon.
Mogges faster Marianne och hennes Gunnar, farfar och Elenor, Evy, Emma, Maritha och Liza, det var dom som var här i går, men gud så mycket presenter Kellan fick! Nu har hon kläder för ett bra tag framöver ;)
Hon fick även pengar, servis, och tavlor som elenor broderat.
Vi åt tårtor i massor och hade det trevigt.

Liza är här och ska stanna ett par dagar och det tycker både jag och resten av familjen är jätte kul!!


Päron tårtan som farfar hade med sej.


Marianne och Gunnar.


Elenor och barnens farfar.


Pappan och KElly


Emma  vart trött och somnade...vid matbordet :D


Glad Affe..Moster Liza i bakgrunden.


Tillslut vaknade Emma och då var vi tvungen att ta en bild på oss två snyggingar !!


På kvällen var det 30 års kalas hos Anna. Hon bjöd på super god mat och dricka till dom som inte körde..Jag körde *snyft* Så nu är det bara att invänta hennes 40 årskalas ;)
Tanken var att hela familjen skulle åka, men eftersom barnen var trötta och griniga redan vid klockan 17, så tyckte Mogge att jag skulle åka själv...Jag tog med mej Liza som min dejt ;)
Jag hade huuur kul som helst och jag tror att jag skrattade oavbrutet, det blir lätt så när man sitter med Petra..Dessutom bekantade jag mej två andra mammor från dagis, som också var jätte roliga och trevliga.

   Anna: Jag kunde inte låta bli!! Men jag gjorde bilden liten iallafall...Du var jätte fin och det var jätte kul att få komma!! Tack för en kort men väldigt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Emma är ju bara för härlig!

Tar på krafterna att vara cool jämnt =)

2008-07-06 @ 13:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0