kalas.

Idag hade vi ett litet kalas för KEllan som fyller 1 på Måndag, det var bara 4 föräldrar och deras barn som hade möjlighet att komma, men det räckte gott och väl. Mycket trevligt!

Efter kalaset bar det av till BVC med barnen och Evy (jag tog med Evy som back up) Alfons  testiklar var det inget konstigt med, tack o lov! Men KElly däremot fick ingen spruta för hon hade tydligen öroninflammation IGEN...Hon var 74 cm lång och vägde ca 9500g ..Liten och nätt tjej:)

Var in på macken och köpte en varsin korv till middag och sen åkte vi hem och fyllde lilla poolen så att barnen fick svalka sej i hettan som vart..
Efter några timmar ute så vart barnen trötta så då gick vi in och duscha och gjode oss klar för at sova...Trodde jag ja!!
Kelly har nästan nyss lagt sej och Alfons sitter här bredvid mej och leker med sina älskade bokstäver..
Båda barnen har vart jätte gnällig och allmänt jobbiga nu på kvällen och jag gissar på att det är värmen som tar på dom...?

Bjussar på bilder från dagen och sen ska jag lägga Affe!


Födelsedags barnet..


Storebror.


Petra, Hogo och Felix huvud ;)


Tommina och Hugge!!


Kellan och Felix!


Lilasyster fick en kalas gos av storebror (för en gångs skull!!)


Jag och Felix


Ellen!


Mmmm, tårta!


Hampus!


Ullis och Erik


Badar ute..Vattnet ser ut som en flytande sandlåda när båda barnen ska i och ur hela tiden :)


Kellan ny vaken efter lunch sovningen..

Nu ska jag läsa bloggar och sen ska jag hänga tvätt och sen... inget mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0