jo men just det ja!

Imorgon ska jag ju ut!!
Första gången på 4 år som jag ska ut!
Och jag längtar som en toook!
KAn inte avslöja vad vi ska göra eftersom det är en möhippa och den blivande bruden läser min blogg..MEn kul ska vi ha!
Var in på bolaget i går och jag vart som ett barn i en godisfabrik, gud vad mycket gott det finns!!
Kom ut med 2 fulla påsar och Mogge undrade hur kul jag skulle ha :) MEn jag provsmakde lite i går i källaren

Fasen första gången på nästan 4 år! Det är illa. Ni kan ju gissa hur mycket jag längtar..Fast kanske inte efter baksmällan som jag förmodligen kommer att få drass med på Söndagen...Men men, det kan jag ta!

UTE LIVET HERE I COME!!      För en dag iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Hej!

Roligt att du svarade på frågorna ;D

Alltid roligt att veta vilka som läser..

Hmm, jag kollade lite på bilderna, men visst heter har Morgan?:P Va ju hundra år sedan jag såg han sist´så han var inte så lik sig..

2008-07-18 @ 12:45:07
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men vad kul Carro!!! Hoppas ni får det riktigt roligt imorgon!!!

kram

2008-07-18 @ 13:21:45
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0