JAg lever!

HAr haft fullt upp så jag har inte ens haft tid att blogga(?) Då är det illa ;)

I förrgår var vi inte hemma något alls förrutom för att sova. Vi var in till stan, lämnade grejer hos Susanne, fikade hos Anna mm mm.. Så jag var för trött för at ens sitta vid datorn den kvällen. Dessutom följde Liza med hem, så henne ville jag umgås med.

Igår var jag, barnen och Liza till våran farmor för att träffa tjocka släkten som var där för att grilla och umgås. Mogge ville följa, men sammvetet sa att han skulle vara hemma och göra mer på altanen och börja röja i källaren eftersom han ska börja på sitt "sommar jobb" nästa vecka. Så han vart hemma.
Vi hade iallafall trevligt i ramsele (där farmor bor)
Jag, Mona, Liza och Katarina tog bilen och for in till den "stora" byn för att slå ihjäl någon timme..Det gick väääldigt fort att göra ramsele.. Efter drygt en timme hade vi nog sett allt och lite till så då åkte vi tillbaka till dom andra. Min pappa var barnvakt åt båda barnen och det hade gått jätte bra! Visserligen hade han back up av resten av släkten, men ändå en duktig morfar är vad han är :)

På vägen hem hade vi inte fullt lika trevligt dock :( Eftersom ingen utav barnen hade haft ro i kroppen att sova under hela dagen, så somnade båda iomd att vi lämnade Ramsele vid klockan 18 ungefär. Alfons sov nästan hela vägen hem och var jätte snäll, men Kelly däremot, hon vaknade 10 mil hemmifrån..Där ifrån skrek hon, hela vägen hem. Jag var så slut i huvudet när vi var hemma efter allt skrik, så jag sa till Mogge att ta ungen, annars visste jag inte vad jag skulle ta mej till!!

Mogge hade iallafall fått en hel del gjort här hemma., bla, var all trall klart på alltan och källaren var undan röjd så att det ska gå att måla ena golvet där.. Så idag ska vi in och köpa golv färg!!

Nu ska det bli ordning även i våran källare!!


Lägger upp bilder ikväll!


P.S Ryggen är bra nu igen D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0