JAg borde...

...Kankse pasa på att göra något vettigt nu när Kelly sover..Men jag ids helt enkelt inte! JAg har ju inte gett min kära dotor någon tid alls knappt på ett par dagar, och våran dator behöver massvis med kärlek den med :) Så ska den få sej en dos av KÄRLEK!!

Igår var vi in på stan för att köpa golv färg. Var in på massa affärer men kom ut utan färg från allihopa. Vi vart för snåla, den är ju super dyr!! MEn idag åkte Mogge in för att köpa den och hämta allt som vi hittade på Rondelen igår som vi inte hade plats med ibilen..Där hittade vi 5 st stooora lager hyllor som vi ska ha i källaren och en sån där stege som brukara vara i sport hallar, den ska sitta i lek  rummet :) Dessutom var det halva priset på allt där som vi hittade, så det var en väldigt billig penning som gick åt där :)

Efter jakten på färg, så åkte vi till våran gamla granne från Ope vägen och dracka kaffe och sen bar det av hem.
Båda barnen var trötta så det vart en tidig kväll för dom.

När dom sov gick vi ner och fortsatte våran "extrem källar make over". Målade väggarna vita, dammsög golvet, knackade fram ett igen gjutet avlopp (som fungerade) och hälde sen på salt syra på golven. Det var starka grejer det! hela källaren vart mer eller minder rökfylld bara av att rengöra ett golv..

innan vi var klara var nog klockan srax efter 12 och då vart det god natt!!

Ikväll ska golet målas!!

Nu kommer lite bilder från dagarna som gått:


härom kvällen var det 2 stoora regnbågar här ute. Det var lite fränt eftersom man såg igenom den!


Sådan mor, sådan dotter!


Jag och Kellan i ramsele hos min farmor.


Alfons hittade lite leksaker.


Marlene, min farbror Mats tjej.


Jag och ongan :)


Farbror MAts kliar sej i huvet :)


Farbror Stefan.


Morfarn och hans ena barnbarn.


Sötnos!


Det var så kul med regnvattnent! KEllan fick sej både en och två duschar av Affe!


Kollar på såpbubblorna...


...Som moster Amanda blåste.


Gos ungar!


Min älskade farmor!


Alfons och Liza hade pusskalas.


Mumma med folkis! synd bara (eller tur) att burken var uppochner ;)


Mats, min kusin Emmelinda och Amanda.


Mona, min Lillebror JEsper och min kusin Joel.

Det var det de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0