Helt knäckt av värmen.

Jag har försökt att hålla Kelly vaken från klockan 16 fram tills nu. Nu gick det inte längre, det var bara att lägga henne för natten (förhoppningsvis)

Vi har vart ute hela eftermiddagen här på gården (som vanligt) och lekt i hettan. Jag har vattnat gräset och barnen har plaskat lite i vattnet som jag fyllde upp i poolen deras. Annars har vi inte gjort så mycket.
Man orkar ju inget när det är så varmt som det har vart ett tag nu. hemmet håller på att förfalla, tvätt högen växer och maten som vi äter är allt annat än avancerad, idag åt vi te.x potatisbullar, sylt ooch keso..

Men men, man ska ju glädjas åt att vi har lite sommar iallafall, så då är det väl bra att man passar på att vara ute i den också och sluta klaga!!

Nu ska jag rita med Affe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0