Godis suget!!

Mitt godis sug är enormt just nu! Eller igentligenså är det inte godis jag är sugen på, utan rabarber paj. Men jag tänker inte plocka rabarber och sen göra paj!! Så jag skickade iväg Mogge på macken för att köpa lite "snarra" istället..Tack snälla!!
Jag inntalar mej att suget kommer tillsammans med "röda veckan" så att det förhoppningsvis går över i slutet av den här veckan..HOPPAS!!


Har dessutom fått tillbaka ishiasen igen. Helt plötsligt kom den tillbaka, värre än någonsin och säkert här för att försöka besegra mej!..Men jag tänker inte ge mej, det ska gudarna veta!!

Nä, nu har jag inte tid med det här, mitt godis har kommit!!

Vi ska kolla på nyaste Irene Huss filmen och mysa!!

Go natt.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Haha, vilken kväll du har framför dig då! Igår kväll kollade vi på Irene Huss nyaste och åt snarra och myste =) Hoppas ni får en trevlig kväll!

2008-07-14 @ 21:15:09
URL: http://mammamimi.blogg.se/
Postat av: Susanne

Kan bara meddela att vi just ätit Rabarberpaj... Synd att ni inte sa något om det för då hade jag sparat till imorgon med att göra iordning den.....

2008-07-14 @ 23:39:31
Postat av: s

2008-07-17 @ 08:04:28
Postat av: Sandra J

Men blogga människa!!! vad ska jag annars underhålla mej med på jobbet?! =)

2008-07-17 @ 08:05:42
Postat av: Lola

Jag börjar undra om datorn gått sönder...Det brukar ju komma flera nya blogginlägg per dag! :)

2008-07-17 @ 09:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0