Feber fri...

...Men sju resor värre än igår. Det är vad barnen är idag..Iallafall Kelly...

KElly har mer eller mindre skrikit sedan hon klev upp och just nu ligger hon i sängen och skriker. JAg orkar inte höra henne mer snart! JAg vet inte vad jag ska göra för att hon ska bli tyst?! Snart sätter jag mej i källaren bara för att slippa lyssna på henne..Jag orkar inte höra henne mer!!

Jag skulle SÅKLART aldrig skada henne (om det var någon som trodde det) men att bara sätta antingen henne eller mej i ett ljud isolerat rum hade vart bra ;)

Jag har vart när att ringa antingen min pappa eller min momma för att höra om någon av dom vill ha Alfons till i morgon när Mogge slutar jobbet. MEn varenda gång så har jag ångrat mej, det är trotts allt mina och Mogges barn och iomd är det vårat ansvar!
MEN, om jag skulle ringa och be dom om att ta Affe, så är det kanske mest för hans egen skull. Det är ju han som får stå åt sidan när jag måste ta hand om hans skrikiga lilla syster och man märker på han att han inte mår bra när Kelly gapar och skriker heeela tiden..

Just nu känns det inte så kul att Mogge jobbar, men jag vet att det ska gå bra på något vis..Det gör det ju alltid!


Kommentarer
Postat av: Hanna

det tror jag nog! alla kroppar är heta på sitt sätt ;) vad bra att du tycker det.

2008-07-23 @ 14:27:13
URL: http://sexup.blogg.se/
Postat av: Lola

Du, man får be om hjälp!

Har man dessutom möjlighet att göra det så passa på! Du är ju ingen sämre mamma för det. :)

2008-07-23 @ 15:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0