Eftermiddagen igår..

..Fortsatte i samma "helvetiska" anda som förmiddagen..

Kellan var gnällig mer eller mindre (mest mer) hela dagen. Och jag med för den delen..

Vi var hemma och jag satt och tyckte lite synd om mej själv eftersom jag hade sååå "jobbiga" barn, när jag äntligen fick samtalet jag väntat på hela mitt liv!! Det var PEtra som ville att vi skulle komma och fika hos henne. Jag tänkte ett par tankar innan jag begav mej, typ: Det kan väl inte bli värre av att åka bort en stund, där finns det ju mycket mer för barnen att leka ute på, jag får ett vuxet sällskap en stund mm mm.. Tillslut vågade jag mej iväg med mina tjuriga/trotsiga barn..
Och till min förtjusning så var Kelly nöjd en liten stund medans vi var där. Jag hann drick kaffe och surra tillsammans med Petra, hennes man och en kompis till dom som också dök upp en stund.. 
Kelly sov ju bara en timme på hela dagen igår och det var på förmiddagen mellan 9.30 och 10.30. Så när klockan var middagsdags så var Kelly så trött och grining så vi åkte hem och lagade mat, slängde i henne maten, hon fick leka en stund, sen  vart det välling och det förljt av god natt! Hon somnade som en stock och sov sen hela natten lång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0