Det här med planering..

Jag hoppas att det blir en jätte rolig dag i morgon!
MEN(!) planeringen har inte vart det bästa och jag och ett par till har inte fått någon information om något alls nästan,
enbart om vart vi ska träffas och vad som händer på kvällen, men däremellan hade vi ingen aning om vad som skulle ske..Jag fick skicka iväg ett SMS för att få liiite mer info och det fick jag ju visserligen, men annars då, om jag inte hade gjort det?!
OCh en annan fick också ta kontakt själv med "anordaren" för att få veta något överhuvudtaget och då påstår dom som fixat att dom inte har haft tid att prata med alla..Men hallå?! Varför har dom tagit på sej då kan man ju fråga..

Ja ja...

jag hoppas som sagt att det blir kul och det kommer det säkert att bli och huvudsaken är att Emilia har kul..hennes sissa festande som OGIFT!!

VAr bara tvungen att skriva av mej lite i all "frustration"..det är väl ändå det en blogg är till för ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Okej, ja nu när du säger det så minns jag det jag också =)

Men det är ju som sagt ett par år sedan nu :)

Allt bra med er å så då? :)

2008-07-18 @ 15:22:02
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Emilia

Opps då! Inte bra..jag som trodde de va duktiga:/ Måste fråga vem du hade kontakt med..har två ansvariga..vill veta om båda e lika slarviga...grr

2008-07-18 @ 23:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0