Badet!

Idag har jag, Alfons, Sandra och Stella vart på Storsjöbadet. Vi hade mycket trevligt, även fast vi mest bafann oss i barn poolarna och Alfons var mycket resarverad över allt vatten som var överallt (konstigt eftersom det var ett badhus vi var på, hihi)
Alfons ville störstadelen av tiden hänga runt min hals,( vilket var rätt mysigt visserligen) och Stella vill åka rutchkanorna, vi mammor ville helst sätta oss i en bubbelpool med en varsinn kall öl, men så vart det så klart inte..Kanske nästa gång Sandra?!

Innan vi begav oss till badet så åt vi frukost på McDonalds och jag var in på Team sportia och köpte mej ett bad linne + trosor.. Har ingen lust att visa min otroligt vackra "2 graviditets mage" och den ända badräckten jag hade var MINST 3 strlekar för stor.

Efter badet så åkte vi runt en liten sväng så att barnen fick somna i bilen och vi vuxna var in på 2 loppisar, mest skit på de flesta, men jag lyckades hitta en ganska stor spegel som ska lackas svart eller vit och sedan pryda vår hall.. Just nu är den furu och jag skulle nästan kunna säga att jag hatar furu!!

Mogge och Kelly hade vart och shoppat en traktor idag...Till barnen alltså, den håller Mogge på att jävlas med att få i hop nu..Låter värre än efetr man har vart på IKEA och det fattas en skruv eller så när man ska skruva i hop en möbel....Ni vet vad jag menar va?  ;)


























Det var en dag på badet det.

Nu ska jag lägga KElly och sen ska jag åka till Emilia och färga hennes hår...Moha ha ha ha ha, hon vet inte vad hon ger sej in på :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh låter som en riktig mysdag för er! Själva har vi inte gjort så mycket, Izabella är sjuk med feber ju... Vad kostade det nu att gå in på badet då?

2008-07-12 @ 19:28:58
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0