Äntligen varmt!!

Idag har det vart riktigt varmt och skönt och trotts det så har jag studvis stått och bakat idag :( Inte kul, men vad gör man? Nån måste ju göra´t..

När jag inte har bakat så har vi vart ute, fikat hos Falken och ros-marie, druckit kaffe hos Evy och Nini och fikat mer hos Emilia..Sällskapssjuk idag;)

När vi var hos Falken och Ros-Marie lyckades Kelly få tag i en cigarett fimp som hon naturligtvis stoppade i munnen, jag in och karvade för att få ut det, men det behövdes inte, hon kräktes upp den :/
Senare på eftermiddagen när vi var hos Emilia märkte jag at Kellan var jätte hängig och såg inte alls kry ut, så vi åkte hem. När jag kom hem tog jag tempen på henne som visade 39.5 grader..Suck! Dessutom hade hon bajsat 5 ggr på ca 1 timme.. Så jag tänkte att jag var tvungen att ringa sjukvårdsrådgivningen bara för att höra så hon inte hade blivit klen av fimpen som hon åt. Det trodde hon inte, men hon pratade med gift centralen iallafall som konstaterade att det INTE var det det berodde på *pust* Så nu är bara frågan varför hon har feber och bajsar så mkt..Kan va andra framtanden som spökar..
Nu har hon iallafall sovit sedan 17.10 då hon fick Alvedon, så nu blir det spännande att se om hon sover för natten eller inte..


Här sitter jag och en väligt trött Alfons just nu..


Kelly lånade grannarnas gung häst..

Kommentarer
Postat av: Desirée

Men uscha.. Stackars liten.. =/

2008-07-02 @ 21:33:28
URL: http://glitterfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0