Än har jag inte bakat...

..Men jag har haft besök istället.. Ska ta ett tryck snart och göra MINST en sort, resten tar jag imorgon..

Ullis, Hampus, Emilia och Erik har vart här nu ikväll. Har surrat en heldel och lekt med barn. Vart hungriga nu på kvällskvisten så då bestälde vi mat från Draupner och åt här hemma.. Jag fick "permis" och lämnade mina 2 sovande barn och hämtade maten. Det är inte ofta man tar sej hemmifrån på kvällen en vardag :)


Kelly och Hampus håller handen:)


Emilia har händerna fulla. Men en rutinerad "dagis fröken" klagar inte ;)
(en väääldigt trött Alfons i soffan)


Hampus och Erik.


En trött och rödrosig gos kille!

Nu orkar jag inte skriva mer, jag ska läsa bloggar och sen ska jag baka.



Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Eftersom jag aldrig tycks komma mig för med att svara på ditt sms, så svarar jag här istället. Tyvärr kan inte vi komma på torsdag. Jag jobbar...

2008-07-01 @ 22:55:44
URL: http://gardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0