070707..

...Vid den här tiden förra året var min dotter drygt en timme gammal. Alldeles färsk!!

JAg lyckades tajma in min dotters födelsedag så att det vart den 7/7-07, är inte det ganska fantastskt,!? med tanke på att jag vart igång satt redan på Onsdagen, men hon valde att stanna i min mage tills på Lördagen (alltså 070707!!)

JUst när jag såg henne och ett par månader framöver tyckte jag (helt ärligt) att hon inte alls var specislet fin eller söt överhuvud taget..Dessutom ska jag erkänna att hon kändes inte som min dotter alls, jag hade inga känslor alls för henne och jag var mest bara glad att förlossningen gick bra och att (som jag kände då) ungen var ute..Men nu tycker jag att hon är vääärldens finaste tjej!! Den vackraste man kan tänka sej:) och jag älskar henne sååå mycket!! mer än vad jag någonsin skulle tro att jag kunde älska henne!!

Jag var alltså helt övertygad om att jag inte skulle kunna älska henne på samma sätt som Alfons..Det gjorde jag inte heller till en början...MEn nu, nu gör jag det, precis lika mycket!!

Konstigt, eller hur?!


Jaja, grattis till Kelly som blir 1 år idag!!

(hon är med i ÖP i dag, på grattis annonserna!!)


Kommentarer
Postat av: Sandra J

GRATTIS Kellabus!

Hoppas du har haft en fin helg och vi ska komma ut med present så snart som möjligt!



Kommer ihåg hur nipprig jag var när ni ringde vid denna tidpunkt för ett år sedan ler

Vad rusar bara iväg, snart är hon tonåring och hänger på byn!

2008-07-07 @ 23:59:26
Postat av: Linnea

Hahahaha...har du sett den fimen några gånger?? ;)

2008-07-08 @ 19:26:11
URL: http://ninnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0