Vilken natt det vart:(

Ja, Kelly vaknade flera gånger innan jag somnade igår kväll, men det räkte med att jag gav henne nappen så somnade hon om, men endock, jag vill ju att hon ska somna och sova hela natten på engång. Jag vaknade iallafall kl 00.30 av att båda abrnen låg och gallskrek, försökte få Kelly att somna om, men ikke det! Var in till Alfons bredde på han och gav han apan ( som han har när han sover) Sen somnade han om iallafall. MEn Kelly gav sej inte, så tillslut så gav jag henne välling och då somnade hon om, fast bara till 03.00 då var det dags igen! Jag och Mogge gick in till henne omvartannat, emn tillslut var det bara att ge henne välling igen, då somnade hon om, ända tills 04.30. DÅ var det inget som dög och jag vile inte ge henne välling en tredje gång. MEn tillslut somnade hon iallafall om till 07.30, men då hade jag inga som helst planer på att kliva upp. JAg var ju helt färdig efter natten. Alfons skulle ju på dagis till kl 09.00 så det var bara att pallra sej upp iallafall.

Så idag har jag gått omkring som en sombi här hemma.. och kännet mej super tråkig, så efter Alfons slutade dagis så åkte vi iväg till Oviken och hälsa på Alfons och Kellys "låtsas farmor" (alltså svärfars gammla flamma som han har två andra barn med, Mogges små systrar) MEn eftersom att KElly är förkyld så fick jag gå med henne på höften hela tiden för att hon skulle vara nöjd, så vi vart bara där en stund innan vi åkte hem igen, så att KElly fick sova en liten stund i bilen..


Nu återstår det att se om det går att hålla Kelly vaken tills kl 19.00, och sen får vi se om hon sover inatt då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0