Utflykt..

Imorse medans Mogge fortfarande sov, så packade jag in barnen i bilen och for och hälsade på min mamma i Torvalla, det var ett tag sen hon träffade barnen, så det var jätte mysigt att umgås lite med henne..

Efter vi vart där så satte jag in två trötta barn i bilen, körde runt lite i stan så att dom somnade, åkte sen och träffade Mogge på McDonalds för en lunch medans barnen sov. Jag tog en sallad (för första gången där) och den var inte alls så dum faktiskt, men Mogge envisas med att äta burgare!! Precis som vi hade ätit klart så hörde vi att Kelly vaknade ute i bilen (hade telefonerna som baby vakt) sprang ut för att hoppas på att hon inte väkt Alfons, som vid det laget hade sovit max 20 minuter,. Försent ! Alfons var redan vaken.. Jaha..
Så då åkte vi på Coop för att handla lite, och när det var klart var det dags för Mogge at åka på jobbet, tråkigt men någon måste ju dra in pengar  :)

Så jag och barnen fortsatte mot torvalla by, där min momma bor, och var in och fikade..Kul, det vart en heldag med barnen, fast INTE hemma, det var jätte skönt faktiskt, det blir väääldigt långsamt att bara sitta hemma en hel vecka (nästan iallafall)..

När vi kom hem var det läggdags för Alfons, han fick kvällsfika och sen var det god natt.
Kelly höll sej vaken till 19.30 men sen somande hon som en stock, utan skrik!! Första gånegn som hon somnat utan att skrika..*SKÖNT*

Och efter barnen somnat så har jag i princip spenderat tiden med telefonen i örat, det var Sandra. Av någon konstig annledning så har vi nästan alltid något att prata med varandra om?!?! Tillsaken hör att vi pratar med varandra VARJE kväll, och nästan alltid i minst (då menar jag verkligen minst!) en timme varje kväll..Kul att man har någon att prata med! Dagens sammtal handlade om "Du är vad du äter" som gick på tv sammtidigt. Att man kan vara kort det vet jag, och at man kan vara tjock det vet jag också, men hur kan man vara sååå kort och sååå tjock!?!? Det vet jag däremot inte! Hon måste ju ha vart 4kantig stackarn...Hoppas verkligen att dom fortsätter att gå ner i samma takt, för deras skull alltså..
Vi (jag och Sandra) skulle vilja träna tillsammans på ett eller annat sätt, men så länge Mogge jobbar kväll och Sandra jobbar dag, (och barnen bor hemma) så lär det knappast hända :( men jag vill, jag vill ,jag vill!!!!

Just nu sitter jag och pratar med Mogge, på Facebook! Nödvändigt när det finns telefoner, jag vet...

Nä nu ska jag prova hålla mej vaken tills Mogge kommer hem! Lär väl knappast inträffa, men prova går ju..

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Ni kan få varsin kopia av min träningsdvd, så kan ni ju träna tillsammans i telefon...;o)

2008-02-02 @ 20:38:00
URL: http://gardvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0