trött, men sov då för he**vete

Jo jag har provat att sova, men jag kan helt enkelt inte!
¨
VAd gör man?! Nån? Förslag...?

Idag har jag iallafall var ut på stan med Emma, en snabbis, hon skulle köpa sej en döskalle tröja av nåt slag, gav H&M en chans, hittade ingen där och gav upp. Sen ville hon inte mer, då var hon fika sugen och ville åka hem efter vi fikat..Men innan vi fikade tittade hon in på Glitter, där shoppade hon så att det glödde i plånboken hennes, hur mycket smycken som helst! Kul tyckte jag, och hon med, men tydligen är det så at hon inte andvänder smycken, fick jag reda på när jag lämnade henne hos sina föräldrar..Jaja, det är ju hennes pengar, sa dom..Kul hon e Emma! MEd henne skrattar man jämt när man e med..Sååå härlig tjej så det finns inte!

Innan jag hämtade Emma på skolan så var jag runt och handlade allt från mat till en badrumsvåg ( har inte haft en sådan förrut, utan har passat på att vägt mej i smyg när man vart hos nån som har) Enligt den så har jag iallafall gått ner 6 kg på ca 1½ vecka, jo jag tackar ja! En bit på väg, men väger fortfarande på tok för mycket..10 kg till sen e jag nöjd, det lär väl ta lite tid men det får jag leva med, "Rom byggdes ju inte på en dag" som man säger..Det som blir svårast att få bort det är väl all "tom mage" som man fått efter två täta graviditeter, får prova sitt ups...Nån gång ;)

Nä nu ska jag väl krypa upp i soffan bredvid Mogge, eller först ska jag höra om han vll ta en helgs cigarett med mej..Det tackar han nog inte nej till om jag känner han rätt  :) Sen hopas jag på att få sova, och glömma allt som vart!

Jaja, det var allt jag hade att bjuda på för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0