Snart dags!!

Nu är det inte länge kvar tills båda barnen sover:) Kelly sover redan och förhoppningsvis för natten, annars får jag väl en överaskning om ca 1 timme, då hon pigg och vaken ligger i sängen och skriker och vill bli upplockad. Alfons skrek sej till sömns igår för första gången på jätte länge. Det var nära att jag gick in och gav han nappen, men ikke! JAg klarade det, han fick somna utan inatt med, han har ju trotts allt vart utan sen förra Onsdagen, snart en vecka och då känns det som att det värsta suget efter nappen borde ha försvunnit..Eller? Det har juu inte vart några som helst  problem sen vi slutade med den, så det var säkert nåt annat han var ledsen för igår..Hoppas det iallafall!
Ja om 20 minuter sover förhoppningsvis Alfons också och då ska jag kolla på "Andra avenyn" avsnitten som jag har missat, det är ju bara sååå bra. Hoppas bara att han somnar på en gång ikväll, det är så hemskt att höra på när dom är ledsna och inget hjälper. HAn står och tittar på sin kära musik kanal, när den här videon som är nu, så ska vi gå och borsta tänderna och sen hoppa i säng.

Nä, nu är det nattning som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0