Inatt hände det!!

Kelly sov hela långa natten inatt!! Somnade kl 20.30 (lite i senaste laget enligt mej men..) och sov ända till 06.40!! Gissa om jag vart paff när jag insåg att hon sovit hela natten. Lär ju säkert få igen det inatt, men det kan jag ta!

I förmiddags efter dagis lämningen tog jag och "grannen" en promenad, stackars Maria fick släpa med mej, jag som inte har någon som helst kondis kvar, jag flåsade och pustade men inte Maria inte, hon gick och såg näst intill oberörd ut. Hurt bulle där!! Jag får väl skylla på halkan..Hmmm undra vad jag ska skylla på nästa gång??

Efter det var det hem och ducha och sen kom Carro och Oliver hit och bytte julklappar med oss (bättre sent än aldrig!) MEn troll-Oliver sov ute i vagnen hela tiden och vaknade när det var dags för dom att åka, så han träffade kag bara som hastigast innan dom for hem:( Jaja, det lär ju komma fler tåg! Kelly sov ju faktiskt mesta dels av tiden dom var här hon med så..Dom får väl lära känna varandra en annan dag.

Sen var det dags att hämta Alfons på dagis och när jag kom så låg han och sov så sött ute i vagnen, personalen berättade att han hade somnat utan nappen (jag hade ju naturligtvis glömt att lämna den på morgonen) Första gången han somnar utan den! Får se om jag provar att lägga han ikväll utan den, känner jag  mej själv rätt så får han den väl efter 5 minuters skrikande, får se hur det blir med den saken jag har ju igentligen ingen brådska att sluta med den heller.

Nej nu ska jag underhålla dom små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0