Hemma igen..

Idag har vi vart till Lillsjöhögen för att fira Mogges syster som fyller år idag, det var kul att komma hemmifrån lite, men det är alltid skönt att komma hem igen, fruktansvärt skönt! Men det var gott att få sej en kopp kaffe och lite tårta, eller ja kaffe iallafall, jag har inte haft nån matlust på flera dagar och äter endast när jag är riktigt hungrig, men dom andra sa att tårtan var god så jag får lita på vad dom sa ;) Jag ska väl iofs vara glad för att mat lusten har valt att frånvara ett tag, det behövs verkligen för min sk figur..Om man börjat´r ta sej lite fler promenader kanske man kan gå ner nåt kilo åtminnstonne ( jag hoppas på det..)

Mina små syskon har sovit över här inatt och det var jätte mysigt att ha dom här en stund, även fast vi inte gjorde annat än att spela Fia med knuff, plockepinn och kort så var det kul, det tyckte iallafall jag och jag hoppas att dom tyckte det med.
Hur som helst så var det skönt att veta att när vi kom hem idag så var det bara familjen som skulle vara hemma, kul att ha dom här, absolut, men minnst lika skönt att bara vara dom vanliga 4 familje medlemmarna igen..
Min lillasyster tar så bra hand om våra barn och det är så kul att veta att hon tycker att det är kul med, vi kunde tom lämmna båda barnen med henne en liten stund bara för att göra andra saker för korta stunder, sååå skönt att man vet att hon klarar det. Lillebrorsan är ju också jätte snäll med barnen och tycker också att det är kul att leka och så med dom, men det lär nog dröjja nåt år innan jag vill lämna dom helt själv med han;)

Nu är det kväll och vi håller på att vänta ut en skrikande Kelly som tydligen inte verkar ha så stora planer på att sova, men skam den som ger sej, för sova ska hon, så är det bara! Vi ska ju titta på film ju, "I am legend" med Will Smith, han brukar ju göra bra filmer så jag hoppas på ännu en..SNÄLLA KELLY SOMNA!!! För mammas skull, please..Mamma vill ju se på film, kan du inte förstå det..

Go natt min skatt som jag alltid säger till barnen innan dom somnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0