Det gick ju som smort!!

Det var inga som helst problem att lägga Alfons utan nappen när han skulle sova, han sa inte ett ljud innan han slockna, och då var han inte mer trött än någon annan kväll, så än så länge har det gått bra!
Det verkar vara sämra att få den lilla maddammen att somna, hon ligger och tjurar i sin säng, jag har säkert vart upp 15 ggr sen dess att jag la henne och det var för dryget en timme sedan:(  JAg vill ju inte att hon ska väcka Alfons nu heller, inte nu när han var så duktig att somna utan tutten..

JAja, jag skka väl ta och försöka att få Kelly att sova nu!!

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ahhh Vad skönt att Kelly har sovit hela natten!!! Vad glad jag blir för din skull!!! Och att Alfons har somnat utan tutten det är inte dåligt!! Ahh våra barn börjar att bli stora! Ska bli så kul imorgon när ni kommer och hälsar på! Kram Kram S

2008-01-16 @ 20:47:30
URL: http://lillis85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0