Dags sömn..

Japp, idag har jag sovit! Mitt på ljusa dagen, jag tror att det var första gången sen dess att jag vart mamma..Efter att jag lämnat Affe på dagis, så sov KElly i vagnen, jag ringde Mogges telefon, la ut den i vagnen så hade vi min uppe i sov rummet med högtalaren på, så att vi skulle höra henne när hon vaknade( vi har Halebop båda två och ringer gratiis till varandra)..Det var såå skönt, förrutom att jag var dubbelt så trött och seg när jag vaknade, mot för vad jag var innan :/
MEn det kan säkert behövas ett par timmar till per dygn som man sover, eftersom att KElly har börjat sova så jätte dåligt igen:( Inatt började hon redan kl 23.00 och då var hon vaken till 01.00, sov ca 1 timme, sen var det samma sak igen..Och så höll hon på hela natten! Tillslut låg jag bara och grät och tyckte synd om mej själv, och då bestämde jag mej för att verkligen ge det ett försök att sova på dagen. Och det gick ju bra:)

Så jag hoppas att du är stolt över mej nu Tommina
;) För det är jag..hahah..

Nu ligger KElly i sin säng och gnålar, och Alfons sover sött sedan ca 30 minuter sedan. Hoppas att KElly somnar snart och att hon sover hela natten...Hoppas går ju!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Usch, jag känner igen det där! Det är vidrigt att bli så trött att man bara grinar, men vad finns det för alternativ när våra flickor håller på så??

2008-01-29 @ 21:13:48
URL: http://www.mammamimi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0