Dagen..

Dagen har vart rätt lugn. Vi var bort till Tommina och Hugo å hälsade p åen sväng efter dagis, det var trevligt! Kul att prata med någon vuxen för en gångs skull=) Tack för det Tommina!

På förmiddagen så storstädade jag här hemma, tvättade, hängde tvätt, lagade mat  (hel stekt kottlettrad med potatis och murkelsås..MUMS!!), lekte med Kelly och umgicks lite med Mogge innan det var dags för han att åka på jobbet..Ville inte att han sklle åka ju!! Nu längtar jag till helgen så att vi får vara tillsammans hela dagarna och kvällarna ;)

Ja det var den dagen det.. Nu ska jag väl sitta och läsa bloggar ett tag och sen ska jag väl lägga mej framför tvn och somna..Precis som vanligt..

MEst troligt så lär jag bli väckt ca 23.30 av en skrikande Kelly. Hmmm, hoppas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0