2 nätter i rad..

Alfons har helt problemfritt somnat utan napp i 2 nätter i rad nu, och det verkar gå riktigt bra för han på dagarna också. Han har inte frågat efter tutten en enda gång! JAg hade ju som sagt ingen brådska att sluta med den, men dyker chansen upp mitt framför ögonen på en så kanske man ska ta den chansen också..

Kelly somnade runt 22 igår och sov ända till 6 imorse, då fick hon välling och somnade om till 7.30! Tänk om jag hade kunnat somna igår, då hade man ju fått sovit en hel natt för ovanlighetens skull. Men ikke, 02.00 var klockan sissta gången jag tittade på den, och som sagt upp och ge KElly välling kl 6. Men va fasen 4 timmars sömn i ett kör är ju inte helt fel det heller ;)
Det var för övrigt Kellys tredje natt i rad som hon sov hela natten..

Idag väntar som vanligt en tur in till stan, för att shoppa. Eller shoppa var väl att ta i, vi ska handla mat, blöjor, pressent till Mogges syrra som fyller år imorgon oh annat "jätte"skojigt..
Alfons ska vara hos moffa under tiden vi ränner runt på massa olika affärer, alfons HATAR att gå i affärer, det är det värsta han vet, så han blir säkert glad att vara där istället.

Japp så var det med det..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Va skönt för er att ni börjar få lite längre nätter:) Hoppas du kan lära dig att sova hela nätter nu också då, så blir det ännu bättre:)

2008-01-18 @ 19:06:08
URL: http://www.ninnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0