Torsdag

HAr just laggt en lite halv hängig och snorig Alfons, hoppas att han är piggare när han vaknar!

Imorse var vi ute på en pulka tur i solen, det var såå härligt väder ända tills det började att blåsa så att Kelly knappt kunde andas nere i pulkan :( Då var det bara att gå hem för att lägga henne i vagnen så att hon fick sej en förmiddags tupplur. Jag och Alfons fortsatte våran morgonpromenad en stund till, fast med en sovande Kelly och utan pulka. Sen gick vi in och väkte Mogge så att han kunde fika med oss..

Igår aggerade jag privat chaffis till Sandra och Stella, Stella skulle på BVC och så klart ställer jag upp!! Sandra har hjälpt mej med så mycket annat, så det var inget snack om saken att jag skulle köra, tyckte jag!
Efter BVC så åkte vi in på stan en snabbis, det var utförsäljning på Vero Moda så där hittade jag mej en riktig "festblåsa" synd att jag inte fick upp dragkedjan bara!!..Fast det visste jag ju redan när jag köpte den, men ändå ;) Får väl ha den som en liten morot..
Sen tjatade och tjatade jag på Sandra att dom skulle följa med hem till oss efteråt, och tjatar man tillräckligt mycket så brukar man ju få som man vill, iallafall denna gången fick jag det..
Vi käkade middag och försökte vara duktiga, pedagogiska föräldrar till alla 3 barnen, det gick väl så där ;) Men det var iallafall kul att ha sällskap på eftermiddagen. Annars tycker jag att mellan kl 14 och 18 så står tiden heeelt stilla när man bara är hemma, jag brukar mest bara gå och vänta på att klockan ska bli läggdags för barnen..Så rolig förälder är jag!!

I eftermiddag ska vi EV till Hugo och lille Felix och hälsa på, det beror på hur Hugo mår idag..Och om inte Alfons blir ännu hängigare tills dess, vill säga...

Det är så fint väder ute att jag får dåligt sammvete av att sitta inne, får gå ut en sväng till när Alfons vaknar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0