Kväll!

Barnen sover sen ca en timme tillbaks, och det är alldeles tyst här hemma just nu. Tvn är avstängd efter att ha varit på även hela den här dagen, så att Alfons fått lyssna på sin musik kanal=). Det är så tyst så att man börjar nästan att bli lite skrajsen, börjar innbilla sej att man hör ljud och sånt ;)
KElly somnade även ikväll utan minsta lilla skrik eller gnäll, skönt!! Hon som alltid har varit tvungen att skrika minst en timme innan hon har somnat för natten förrut..

HAr bakat även ikväll, möra äppelkakor och hjortronrutor, så nu tror jag inte att jag tänker baka nåt mer före helgen, det får vackert räcka så..Jag tror att det är iallafall 9 (!) sorter som jag har bakat tills i helgen + att det så klart kommer att vara tårta med!...Så alla som vill får komma och fika här hos oss på Lördag eller Söndag....Eller nja, nästan alla  ;) 

Go natt, nu har jag fått skrivit lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0