Halva priset på allt!!

Idag var jag och Kelly in till stan för att in handla lite mat och annat tråkigt. Innan Lidl så åkte vi in till min momma för att få en kopp kaffe, då berättade hon att det vara halva priset på allt på ÖB (förrutom tidningar och tobak) så gissa vem som fick brådis iväg till ÖB...Jo det var jag det!!  MEn det var rätt utplockat där, men det vart iallafall en overall till Alfons (eller Kelly) för 40 (!) kr, den var rätt tunn, men den går ju att andvända på hösten och våren också var det i strl 104, så den lär  ju bli liggandes ett tag, men är säkert fin att hitta igen när det är dax. Sen vart det ett par vinterskor till Kelly, som jag tänkte att hon skulle ha nästa vinter (hoppas att strl 23 blir lagomt bara..) Även dom för 40 kr... Sen vart det mest godis till Mogge och Alfons, själv har jag inte ätit en godisbit på över 1½ månad!! *stolt*

Senare i eftermiddag var våran käre granne "Falken" här på middag, käringa hans är i Stockholm så bjöd hit han på lite sällskap och fläskfilé..Det uppskattades kan jag lova :)

Just nu sitter Mogge och tittar på wrestlig, och jag sitter och undrar vem i hela fridens namn kom på nåt så tråkigt som just, wrestling?!?!? Vad är det roliga?!?!?!?

Nej tacka vet jag "Andra avenyn" och "big brother" (som dom tydligen inte verkar ska sända någe mer *snyft*)..

Imorgon blir det fullt ös här med släkt och vänner av alla de slag, kaffe, tårta och förhoppningsvis ett och annat paket....Till Mogge alltså  ;) Fast jag bruakar vara mest nyfiken på vad som är i!!

Go natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0