GRATTIS MOGGE!!!

Grattis på 32 års dagen älskling!!
Imorse fick Mogge frukost på sängen utav mej och barnen, det är inte ofta det inträffar, men fyller man år, så fyller man år!! Med sång och hela faderittan! 2 paket innehållande att par långkalsonger och ett par byxor, roligt värre men jag visste inte vad jag skulle hitta på!

Igår hade vi främmande och idag kommer det ännu fler, både kul och jobbigt. Jobbigt att man inte har tid att äta först alla har åkt  hem, och kul för att träffa alla :)
Sen är det rätt så jobbigt när man känner att man inte har tid att umgås och vara trevlig med alla sammtidigt..

Igår var det drygt 15 stcken här, och idag blir det ca 10-15 stycken till. Tur att jag har bakat för glatta livet i veckan ;)

Nästa helg ska jag mest troligt tatuera mej med!!! Jag ska skriva barnens namn på handlederna (uppe på handlederna) Kommer säkert att svimma av smärta ;) Fast iofs så har jag ju lyckats klämma ut två ungar utan att svimma, så det kan väl inte vara värre?!?!?!
ska sätta mej och titta efter något typsnitt som jag vill ha, sen vill jag ha något litet bredvid namnen också, men jag vet inte vad... Jaja jag kommer väl på något...Hoppas jag...

Nä nu ska jag laga mat så att det är klart tills ikväll när alla har åkt, bara att värma på..

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0