Badhus parken..

Igår medans Mogge och svärmor var på byggmax för att köpa golvlister till svärmors hus, så passade jag på att ta med barnen till badhusparken istället för att sitta i bilen och häcka medans dom handlade. Det var riktigt mysigt att gå omkring där, och mycket att röra sej på för Alfons också och ännu mer att titta på. Han trivdes som fisken i vattnet, så dit ska vi fler gånger vill jag lova.. Kelly sov under hela tiden vi var där, men hon verkade ju också tycka det var mysigt :)
Efter att vi vart där så gick vi upp på stan och mötte upp Mogge för att käka lunch och sedan åka vidare till svärmor för att lämna listerna hon skulle ha. (dom fick inte plats i hennes bil, så vi körde dom hela vägen till Ytterturingen) Där vart vi bjuden på middag och korv och maccaroner stod på menyn, Alfons favvo!! Han åt mackaroner tills det var dax att åka hem igen :)

Idag har jag vart på stan men Sandra, helt solokvist både hon och jag, ingen vagn och inga barn! Riktigt skönt att få gå i lugn och ro och kika..Det är inte så ofta som man umgås bara två vuxna, nu för tiden.
Jag hittade två par byxor, en bh och ett par trosor till mej själv. Till Alfons vart det ett par vantar och en ny mössa. Till Mogge och Kelly vart det inget ;) Mogge fyller år nästa helg så han får nog något då istället, och Kelly stor shoppade jag åt förra veckan, en massa kläder fick hon!! JAg har inte tyckt att det är så kul att köpa kläder till henne efter som att hon har vart så liten så att det har knappt synts vad hon har haft på sej, men nu när hon börjar komma upp i lite storlek (62-68) så var det betydligt mycket roligare!! Sen hatar jag plysh kläder, jag kan inte ta i dom utan att rysa och nästan alla 50-56 kläder är ju gjorda av det äkliga tyget..

Imorgon ska jag och Alfons på Mora träsk!!! Vi tar med oss min mamma och Emma också, det ska bli super kul!!! Hoppas att dom är lika bra som man minns dom!!

Nu ska vi lägga en över trött Alfons.. KElly sover redan sen drygt en timme tillbaka, spännande att se om hon sover hela natten eller inte...Jag gissar tyvärr på att hon inte gör det   :(      :).. Ja ja den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0