12 timmars sömn!!

Japp, i natt sov Kelly 12 timmar i ett enda kör!! Från 19-07, det är det bästa hon någonsin har sovit. Jag hoppas verkligen att det håller i sej, för skön är det..

Idag innan dagis lämning så gick vi en promenad, jag hade tänkt att åka till stan idag för att köpa någon present till Mogge, som fyller år på Söndag, men kände att jag inte hade någon som helst lust att åka till stan idag. Jag som brukar se fram emot att få åka till stan?!?! Men inte idag.. Så istället gick jag hem, hämtade bilen och åkte på affären för att köpa lite "bak grejjer", hem la Kellan i vagnen och in för att baka hallon muffins och neger bollar, och för att gör middagen så att den är klar till det är dags för oss att äta, det är sååå skönt att slippa göra den med barnen runt benen.. Så någon present vet jag inte om det blir i år, barnen får väl rita en teckning till pappa, och jag får väl ta på mej nåt extra fint innan sängdags ;) HAHAHA!!! Det är väl tanken som räknas va??

Nu ska jag snart väcka Kelly och sätta henne i pulkan och sen är det dags att hämta Alfons på dagis, ska vara ute i efetrmiddag hade jag tänkt. Det är ju fin väder och dessutom går dagarna mycket snabbare när man har vart ute lite..

Imorse gick det långt över förväntan att lämna Alfons på dagis, han sa inte ett pip när jag gick, annars brukar han bli jätte ledsen när jag säger hej då, hoppas att det också håller i sej. Det ser såå lättsamt ut för andra mammor, som bara ger barnen en puss, säger hej då och sen är det klart, inga ledsna eller arga barn. Annat har det vart med Affe som på senaste tiden blivit helt förtvivlad när jag ska gå, men tack o lov så säger personalen att det går över jätte fort, så det är ju tur iallafall, annars hade jag väl tagit med han hem igen..

Nä, nu e det dags att bege sej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0