Vågad! (detta skulle ha publicerats mitt på dagen, men jag hann inte)

Igår efter jag slutade jobbet var vi så vagade att vi åkte in till stan. Jag slutade klockan 17 och vi kom hemifrån klockan 17.30, det är vågat för oss!
Vi skulle in och köpa videoband till filmkameran och hämta upp tomtedresen som gammelmomma köpt till Affe, skulle vi göra det idag skulle det bli superstressigt, så det var abra ett och gör...Och det gick kanon bra. Barnen kom visserligen inte i säng först halv 10 igårkväll, men eftersom dom är lediga från dagis idag, så gjorde det inget.

Igår ringde dom från dagsis och sa att Alfons inte var sej själv så Mogge och Kelly fick hämta han efter lunch. Han har fått lite hosta, men är pigg som vanligt, så luciatåget ska båda vara med på sen :) Farmor och Willy ska också komma och kolla så det blir kul!

Tanken var att barnen skulle ha utvecklingsamtal idag på dagis, men eftersom personalen på barnens dagis gärna vill att båda föräldrarna är med och våra barn är klen, så skulle hon komma hit, nu snart och ha det här hemma. Jätte snällt!! Men prestations ångest får man såklart ;)


Den här Nassen var det som tomten lagt i kallendern i morse:)


Mums tyckte Kelly...


MEn Alfons tyckte den var "äquig" (äcklig) och hämtade sej en klementin istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0