Vad har den här dagen haft att erbjuda då?

Jo, den här dagen har bestått av både ett besök på Hab, en snabbis på Ö&B, mer jul godis, och besök av Emilia och Erik :)

En rätt bra dag med andra ord!

På habililteringen sa dom iallafall att vi skulle ansöka om både avlastning och vårdbidrag, sen om vi får något av det återstår att se, men det är värt ett försök iallafall.

När jag hämtade barnen på dagis idag fick Alfons ett utav sina utbrott :( Jag som hade tänkt att vi skulle åka hem och gå ut med pulkan, men det sket sej totalt. Hans utbrott höll i sej närmare en timme och efter det så var både han, jag och kelly utmattade, så vi stannade inne och gjorde marsipan och nougat godis istället. Kelly åt och Alfons försökte göra bollar utan att lyckas, men vi gjorde det tillsammans och det var det viktigaste.

Efter barnen ätit upp dera mat kom Emilia och Erik hit och fikade med oss, dom har just åkt men nu tror jag att jag hör Sandras bil komma ute på gården...? Jag vet att hon ska kommma så vi får se om det var hon eller inte.
Det var inte hon, det var grannen som var ute och skotta med sin 4-hjuling..

Ja det var den dagen det..


Alfons igår när han fick slicka av sleven


Kelly idag efetr ha provsmakat alla sorter :) Håller på att bli sjuk som ni kanske ser :(


rice crispies godis


Marsipan godis och nougat pluppar med choklad på


Choklad fudge på ljus choklad


Knäck!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Mummmmms vad de där såg smarrigt ut!!!

2008-12-04 @ 20:18:35
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Linda

Fy fan va gott:)

2008-12-04 @ 23:00:56
URL: http://bbsbrud.blogspot.com
Postat av: Nettan

men åh vad gott!!!

Kan du inte lägga ut lite recep så man kan få "härmbaka" lite till jul :-)

2008-12-05 @ 18:44:01
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0