Min supergoda hallon kola!!

Jäklar anåda vad god hallon kolan som jag gjorde igår vart! Det godaste hemma gjorda godiset jag någonsin gjort! Som sagt: Kom och smaka vettja!!

Idag var jag och MArtiha på fryshuset och fyndade, där fanns det super mycket kläder, skor, halsdukar, väskor, mössor osv. Jag hade kunnay shoppa mej fattig där trots att det var billigt det mesta. Det fanns tyvärr inga kläder i Alfons storlek, det är ju han som behöver kläder här hemma, men en del till mej vart det ju :)
Det här köpte jag idag:

En långa tröja till mej!


Ett par mörkblåa jeans..Till mej!


VAnliga svart byxor också till mej :)


Gråa blanka jeans...till mej såklart!


tröja till Kelly.
Allt detta + etpar stickade benvärmare till mej för 500:- som hittat tycker jag!!

Efter vi vart där åkte jag till Rusta och handlade några små julklappar till barnen och efter det åkte jag hem till Emma. Maritha och Ingvar och fikade. Surrade en himla masa också, såå himla härlig familj de där!!

Imorgon jobbar jag, så Mogge får vara hemma med sjuka barn imorgon..Alfons hostar så det låter som lungorna är på väg upp och har svårt att andas, han fick Ventlloine förrut och har sovit sedan en timma tillabka. Kelly är jätte snorig och kan inte säga "m" och "n" idag har jag hetat "babba" och vill hon ha mer av någor säger hon "bera" låter så himla sött!

Nu ska jag läsa bloggar och äta nudlar...Mums!

Kommentarer
Postat av: sara

Skitsnygga kläder!:) vart har du hittat det där stället då? :)

2008-12-08 @ 19:05:52
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0