Typtontoppa!!

Typtontoppa betyder nyponsoppa på Alfons språk.
JAg hade glömt att ställa in nyponsoppa förpakningen i kylen när jag gick upp och la KElly alldeles nyss. Jag var väldigt noga med att blåsa ut alla ljus som står i höjd så att Affe kan nå, men nyponsoppan.....
När jag kom ner hör jag Alfons stå i köket och fuffla med nåt, jag kommer in och han säger "typtontoppa" och ler. Han har tagit en stol och ställt mot diskbänken så att han skulle nå förpackningen med nyponsoppa och han har druckit upp hela!! Direkt ur förpackningen och han var sååå lycklig så! Jag hade inte hjärta att bli arg heller, han var så söt och den stod ju framme ju!
skit unge ;) Massa bus i mina små kan jag lova, tur bara att dom inte kommit på alla hyss man kan göra än..Men det lär väl komma antar jag =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0