Tillslut somnade båda två=)

Kelly ville inte släppa Evy när hon var här. Hon satt fast på Evy som ett plåster, Kelly älskar Evy :)
Tillslut var KEllan så trött att hon var tvungen att sova, men vill fortfarande inte släppa Evy, det slutade med att Evy fick läga henne. Hon somnade, men vaknade tyvärr lika fort igen..Hon skrek och skrek så till slut tog jag upp henne och la Alfons undertiden hon var uppe. Han somnade ganska fort och tillslut kunde jag även lägga kellan och somnade med det samma..Pjuuuh!

Idag har jag jobbat i Hoverberg och det verkar som att jag ska jobba resten av veckan med...Förutom Torsdag, då ska vi på Hab. med Affe.
Hur ska jag hinna med allt innan jul?? Bara en vecka kvar tills allt ska vara klart!

Just nu sitter jag med en ny omgång blekning i håret och hoppas på bättre lycka denna gång. Hade tänkt att slå åin de få julklappar jag har köpt ikväll, men det är så skitigt på golven att jag inte vill sitta på dom (jo faktiskt!!) Mogge skulle städa imorgon innan jobbet och tur är väl det..Annars blir det aldrig gjort känns det som, jag har tappat städgnistan totalt =/

Nu ska jag läsa bloggar och invänta att tiden på blekningen ska ta slut, så jag får duscha någon gång..Jag har öppning i morgon vilket innebär att barnen ska vara på dagis strax efter klockan 6 *Gäääsp*

TACK EVY! ...Igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0