The eftermiddag from hell!

Fy vad gnäll och grin det vart på mina två små i eftermiddag:( Den ena har vart värre än den andra och när den som vart minst missnöjd märkt att den andre vart värre, då ska den klå den...I tjur och gnäll *torkar min svettiga panna och baddar mina frusterat röda kinder med kall vatten*

Eftersom jag slutade tidigt idag, så skyndade jag mej på Dollarstore en snabbis innan jag hämtade barnen på dagis. Båda barnen låg och sov när jag kom, men Kelly vaknade när jag lyfte upp henne, det gjorde INTE Alfons..? Han sov och sov fast att jag satte han i bl stolen och spände fast han. Trött grabb! Vi åkte till Sandra och Stella direkt efter jag hämtat de små liven, där vart vi bjudna på mat och kaffe. TYvär var barnen lika gnälliga där, så jag kan inte direkt påstå att jag njöt av att inte vara hemma :(

KAn tillägga att natten vart hemsk den med. Kelly har sovit jätte dåligt, vaknat och vart pigg mitt i natten och skrikit däremellan. Jag sov 3-4 timmar inatt...Jag behöver MINST 7 timmars sömn för att fungera.

Imorgons ka vi på Hab. se om dom har några knep vi kan ta till med för att det ska underlätta för alla i familjen, KElly ta efter alldels för mycket av Alfons både på gott och ont :/ "Älskar dej" sa hon iallafall nyss när jag la henne :) Alfons med, men det har han ju sagt bra många gånger innan :)

Nu ska jag skura här hemma, Mogge hade dammsugat och bytt sängkläder *viskar tyst kors i taket, så att inegn hör*  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0