Pepparkaksbak...

...Med två super trötta barn och en mamma med absolut inget tålamod=jätte dålig kombination!

Men vi kämpade tappert på, degen tog slut och några pepparkakor vart det tillslut =)
Kelly fick gå och lägga sej redan klockan 17.30 efter att ha skrikit och gnällt sedan hon kom hem från dagis, så hon hann bara med att äta en bit deg och sen var det läggdags. Alfons däremot höll sej vaken ända till klockan 18.15 för att inte ha sovit på hela dagen, så har han vart på bra humör. Gladast vart han när vi gjorde sista plåten med pepparkakor:

Bokstavs pepparkakor, kan det bli bättre? ;)

Imorgon har jag öppningen i Hoverberg och gör helg klockan 13, sååå skönt!! Det gör mej inget att kliva upp klockan halv 6 på morgonen när man får göra kväll så tidigt. Efter det, innan jag hämtar barnen pådagis, ska jag ta en snabbis på Dollarstore och se om jag kan hitta någon liten mer klapp till någon.
Mogge ska in till stan med Chryslern som skulle lämnas in på någonslags reparation och undertiden skulle han julhandla....Till mej!! Barnen slipper iallafall kliva upp tidigt imorgon eftersom Mogge lämnar dom inann han åker till "the big city"

Nu har jag svamlat klart om allt och ingenting..Tack för mej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0