Ok..

Då vet jag att det är kommit, men det skulle ju lika gärna kunna varit "kom mitt då" ju ;)

Nu har jag smitit in en stund innan jag ska iväg och hämta barnen på dagis, jag slutade klockan 1 och dom klockan 2.. Det är end¨ingen vits att hämta dom tidigare än 2 eftersom dom sover nu ändå, bättre att dom får sova en stund än att jag ska väcka upp dom mitt i skönhetssömnen=)

i eftermiddag efter Sandra slutat jobbet och Mogge kommit hem från sin shoppnig runda på stan (!) så ska jag och Sandra in till lillänge och handla de klappar som man kan skaffa sej där, imorgon ska vi på stan och jag anntar att det kommer att vara mer eller minder KAOS på stan i morgon..Så det kan vara skönt att ha affärerna utanför stan klara redan idag. Det är ju snart jul ju!
Idag på jobbet har jag vart riktigt glad och allt har vart så juligt och mysigt, så dagen bara flög förbi. Härlig känsla! Vi har pysslat hela förmiddagen, druckit glögg och lyssnat på julmusik..Julkänslorna gör sej påmind sådanna gånger!

Nä nu ska jag prata klart med Mimi på MSN och läsa bloggar innan det är dags att hämta de små!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag går inte heller ut frivilligt med Felicia när det är halt men på dagis är hela gården bara en enda stor isbana och det är därför jag vill att hon har hjälm. Jag kan knappt gå där....

Försökte åka o handla på coop idag och jag fick inte ens parkering så jag gav upp. Så jo, folk är tokiga ;)

2008-12-19 @ 15:37:14
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0