Ny städat.

Nu är hela huset nystädat och så fräsht som det kan bli i en kåk från 50-talet, som ej är färdig renoverat än.
Jag är också så fräch som jag kan bli eftersom jag duschat nyss:)

Mogge är ute och kör traktorn så att alla drivor från gårdagen försvinner, annars hade vi nog knappt tagit oss varken upp eller ner med våra små skrutt bilar ;)

Barnen tittar på Teletubbies och äter den lilla choklad tomten som dom fick i kallendern nyss=uppskattat! 



Fortfarande ej klara för dagen..MEn söta ändå!
 
Om en stund ska vi iväg till Evy och Nini och lämna deras julklappar och efter det ska vi försöka hinna att åka in till Susanne, Joel och Danne också för att lämna deras..Mitt pådagen någon gång kommer ju gammelfarfar och gammel Görel hit, så jag hoppas att dom är vakna borta i Oviken och Myrviken när vi kommer ;)

Och på eftermiddagen kommer ju gammelmomma, momma, Liza och Tim hit, så det blir en fullspäckad dag idag..Men det gillar jag!

Ha en bra dan före doppare dagen i dag!!

Vilka ska spela Bingo lotto ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0