MUMS!!

Idag, äntligen fick jag det jag suktat efter ett års tid..Revbensspjäll!! Och då sanckar vi inte vilka revbensspjäll som helst, nu pratar vi svärmor och Willys revben, dom är i en klass för sej vill jag lova! Vi fick såklart massa annat gott med, men dessa ljuvliga revbensspjäll skulle jag kunna skriva poesi om :)
När jag ätit mej så mätt att jag knappt kunde böja mej utan att vara rädd att min klänning skulle spricka och börjat sörja att det var ett helt år kvar tills nästa gång jag fick se dessa delikata revben, så var det dags för pressent öppning...Gissa vad JAG fick??? REVBENSSPJÄLL!! En hel låda med sådanna som bara är att värma..Me like!
Vi fick även duch prylar, web kamera med mikrofon, kort på Engla och gryt underlägg.
 Alfons fick ett spel, en kula med tomte i (en son som snöar om man skakar den) och en isbjörn av faster Therese och Engla. Av farmor och Willy fick han fleece dress, döskalle plånbok med en peng i, döskalle halsband och en pysselbok med siffror. Kelly fick en isbjörn och en kula med tomte i av faster och Engla. Av farmor och Willy fick hon en docka, hårklämmor (Farmor, Kelly undrar om det ingick en hårförlängning till dom ;)???), ett kubpussel med nalle puh..Det går ingen nöd på varken barnen eller föräldrarna i detta hushåll.

Massa bilder igen:


Ja jisses! Hur söt kan man bli??


Kusinerna! (alfons med fulla munnen med klementin)


Kellan ser så stor och stolt ut när Engla håller om henne.


Leker med den stooora miniräknaren Affe hade med sej.


-"ett bord för två tack"


Bus!


Försök att få med tre barn på en och samma bild framför granen...Inte lätt!


Mogge


Att få mor och dotter på samma bild är inte lätt...


...Annat är det med dessa två, blir alltid bra ;)


Farbrödrerna Ricky och Ralf


Både Engla och Alfons var snabba fram och vill hjälpa tomten att dela ut klappar :)


Kellans docka "Cissi" som hon fick idag.


Den supersmarriga efterrätten-glass med hjortron grädde!


Huset var fyllt med delikatesser! Det här är efterrätts bordet!!

Både på över och undervåningen var borden fulla med smaskigheter såsom godis, frukt, nötter och knäck. Båda barnen åt så dom kräktes :( Kelly kräktes för att hon satte i halsen och Alfons för att han inte tål för mycket sött, då komer det upp igen..Denna gång resulterade det i att även jag vart nerkräkt på ryggen och fick låna kläder av svärmor..Barnen hade jag med ombyte till, men mej glömmer jag alltid att ta med, fast jag skitar ner mej minst lika ofta som barnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0